herb Blachowni

INFORMACJE DO WNIOSKU ZP-W01



INFORMACJE DO WNIOSKU
o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót nie
związanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego.


Wymagane dokumenty i miejsce ich składania:

Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót nie związanych
potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego (ZP-W01),

a także:

     a) kserokopie projektu budowlanego z opinią - min. plan sytuacyjny i profil podłużny we fragmencie
         dotyczącym pasa drogowego,
     b) kserokopie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia (na pod. art. 29 Prawa Budowlanego)
         zamiaru wykonania robót budowlanych z potwierdzeniem przyjęcia go przez właściwy organ
         administracji architektoniczno-budowlanej,
     c) kserokopie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas robót,
     d) informacja o sposobie zabezpieczenia robót jeśli nie jest wymagany projekt organizacji ruchu,
     e) plan sytuacyjny pasa drogowego przewidywanego do zajęcia - szkic w skali 1:500 i szczegółowe
         wyliczenie zajętych powierzchni pasa drogowego,
     f) harmonogram robót - wymagany w przypadku prowadzenia robót etapami,

Dokumenty należy składać w Biurze Podawczym Urzędu Miasta ul. Sienkiewicz 22 pokój nr 1
(poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek godz.: 7:00 - 15:00, środa 7:00 - 18:00).


Termin i sposób załatwienia sprawy:

Do 30 dni. Uzgodnienie na mapie zasadniczej Wnioskodawcy.
O formie odbioru decyduje wnioskodawca. Jeśli jej nie wybierze zaświadczenie zostanie wysłane pocztą.


Opłaty:

Za zajęcie 1m2 powierzchni pasa drogowego ustala się następujące stawki opłat za każdy dzień zajęcia:

      			Jezdnia do 20% szerokości:  1,20zł 
      			Jezdnia od 20 - 50% szerokości:  4,50zł
      			Jezdnia powyżej 50% szerokości do całkowitego zajęcia jezdni:  10,00zł
       
      Stawki te stosuje się również do chodników, placów, zatok postojowych i autobusowych, ścieżek  
      rowerowych i ciągów pieszych. Do elementów pasa drogowego nie wymienionych ustala się stawkę opłat
      za każdy dzień zajęcia 1m2 pasa drogowego w wysokości 0,60zł.

      Opłatę należy wpłacić na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Blachowni:
      PKO BP Nr konta: 27102016640000390200283739
      lub w kasie Urzędu Miejskiego w Blachowni. 


Sposób odwołania:

 
      W przypadku niezadowolenia z wydanej decyzji Wnioskodawcy przysługuje prawo złożenia
      odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Częstochowie ul. Aleja Niepodległości 20,
      za pośrednictwem Burmistrza Miasta Blachownia w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji Wnioskodawcy.
  


Podstawa prawna:

 
  	art. 20 pkt. 8 i art. 40 ust. 8 ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych 
	(t.j. Dz. Nr 19 poz. 115 z 2007 roku z póź. zm.), 
	
	Uchwała Rady Miejskiej w Blachowni nr 195/XXXVI/2009 z dnia 29 września 2009 roku 
	w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego (Dziennik Urzędowy 
	Województwa Śląskiego  nr 188 z dnia 27 października 2009r. - poz. 3408).
  


Miejsce załatwienia sprawy:

 
     Urząd Miejski w Blachowni - Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych  
     pokój nr 17 
     tel./fax. 34/327 04 61 wew. 106 
     e-mail: zp@blachownia.pl                      
  


Pliki do pobrania:

Plik w formacie RTF Wniosek ZP-W01 w formacie ODT (do edycji)
Plik w formacie PDF Wniosek ZP-W01 w formacie PDF (do odczytu)
Plik w formacie PDF Powyższa informacja do wniosku ZP-W01
Program Acrobat Reader
Program Openoffice.org